onsdag 5. september 2012

Tine og Bettinas videoblogg!

Jeg var så heldig at jeg fikk være med Marte Haugrud igjen på ett av oppdragene hennes. Og denne gangen var det på et intervju med Tina og Bettina hvor jeg skulle få fotografere! YAY!

Det var ikke før jeg kom på location at jeg ble nervøs, men heldigvis var både Tina og Bettina veldig imøtekommende så det gikk fort over da jeg fikk møte dem. Men det er sant som lærerne våre sier, du har rundt om 2 minutter med kjendisser før de er ferdige å bli fotografert. Så jeg fikk virkelig testet meg, men nå er jeg en arbeidserfaring rikere. Lyd intervjuet vil komme ut på teknologia.no, så følg med dær!

Men her kommer to av bildene jeg fikk tatt, og jeg minner dere bare på dette: Dette er min første gang jeg har gjort noe slik.




Følg med på teknologia.no for å få høre intervjuet! Anbefales!

- Sandra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar