onsdag 5. september 2012

Trondheim Tatto Convention

Det var egentlig helt tilfeldig at jeg ble med som fotograf på dette arrangementet, men jeg er superglad for at jeg ble med! 
Det var Marte Haugrud som studerer journalistik på NKF som trengte litt hjelp til å dekke saken. Så jeg meldte meg frivillig til å hjelpe, ikke bare for å være snill, men også for at jeg virkelig elsker tatoveringer! 

Jeg var med på TTC lørdag og søndag, hvor jeg fotograferte folk som tatoverte/ble tatovert, konkuransene som ble holdt og Tim "Ledfoot" Scott som holdte konserter begge dagene! Noen av bildene vil bli publisert i Nordic Tattoo mag og bli brukt av TTC på facebook siden deres. 
Men jeg tenkte jeg alikevell kunne gi dere en liten smak av de awesome tatoveringene jeg fikk se i helgen. 

"Best big one" vinner 

"Best black, grey & white" vinner 

 "Best color" vinner

"Best weird stuff" vinner

"Best small one" vinner

"Best of saturday" vinner

"Best old style" vinner

Linn Theres fra Flaming Heart tatoverer "Best big one" vinneren

Elton fra Flaming Heart tatoverer "Best of saturday" vinneren

Begge tattovørene og vinnerne! 


Marte Haugrud måtte også tatoveres! :D

Noen er litt galere enn andre. 







Ledfoot hadde litt problemer med lyden på lørdagen, så han måtte være kreativ, endte med at han satt på et bord fremfor oss å spilte. Fantastisk konsert!


Neste dag fikk han både lys og lyd! 

Litt starstruck ble vi da. Kanskje derfor det ser ut som at jeg er helt borte på bildet. 

Jeg har også idag inngått en liten avtale med Flaming Heart Tattoo hvor jeg skal fotografere og lage en portfølje til tatovørerne som jobber dær! Jeg gleder meg skikkelig til å begynne med det arbeidet! 

- Sandra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar