onsdag 13. mars 2013

Nytt prosjekt

Da har jeg endelig kommet igang med mitt neste prosjekt hvor jeg skal fotografere hunder. Oppgaven sier vi skal lage en eller flere serier som skal tilsammen bestå av 30 bilder. Jeg har valgt å dele serien i to, i den første trenger jeg bare hunder. Hundene skal fotograferies i studio, og alt de skal gjøre er å slikke seg litt på nesen (eller andre triks hvis de kan). I den andre serien skal jeg sammenligne kjeledyr og eier, så her trenger jeg også bilder av eieren til dyret. Dette skal også fotograferes i studio.

Så hvis du kjenner noen som har lyst på et bilde av seg selv og hunden deres eller bare av hunden, er det bare å si i fra! De må være i nærheten av Trondheim da :(

Legger ved moodboard til begge seriene i tillegg til et testbilde til serie nummer 1.


Serie 2 - Moodboard



 Serie 1 - Moodboard
 

Testbilde til serie 1 - Iben

- Sandra 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar