torsdag 1. november 2012

Workshop - fashion 2

Da har vi hatt en ny workshop med modeller på et hotell her i Trondheim, nemlig Clarion hotel and congress. Et flott hotell med ufattelig mange plasser å fotografere på! Vi fikk gå nesten overalt å fotografere så lenge vi ikke plaget gjestene. Jeg var så heldig å fikk sammarbeide med Joana T. fra DP models her i Trondheim som er en flott modell! Stylisten vår var atter en gang Aina Bratberg, men hun hadde denne gang hjelp fra Annki i klassen som gjorde sminke. Reultatet ble ivertfall bra!
Tenkte bare jeg skulle legge ut et par bilder fra denne shooten.




I morgen skal jeg foresten sette igang med fotograferingen min til oppgaven min! Jeg gleder meg som en liten unge, men gruer meg mest tror jeg! Et lite hint: hest er best!

- Sandra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar